Gwarancja satysfakcji

 Zgodnie z  Ustawa z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.



... ALE NIE U NAS!!!


W sklepie OptiShop.pl masz 3 miesiące na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Nie dotyczy to produktów zakupionych na zamówienie.

(W naszym przypadku zamówienia kompletnych okularów: oprawka + szkła)

1. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest poprawne wypełnienie FORMULARZA i przesłania go na wskazany adres e-mail optishop@optyka.com.pl (lub wysłanie go w formie papierowej dołączony do paczki)
2. Przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna  z przedmiotem sprzedaży nie podlega zwrotowi
3. Zwrotowi nie podlegają produkty: uszkodzone mechanicznie, jeżeli usługa lub produkt zostały wykonane wg. indywidualnego zamówienia klienta, oraz produkty, które są niekompletne.
4. Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
5. Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelane na wskazane we formularzu zgłoszeniowym konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi po odesłaniu przez klienta faktury lub paragonu na adres sprzedawcy.

A tak wygląda praktyka:
1. kontaktujesz się z nami, że zamierzasz zwrócić towar - telefon lub e-mail
2. Wypełniasz formularz zwrotu lub my robimy to za Ciebie (wtedy dostajesz e-mailem już wypełniony do podpisu)
3. Podpisujesz formularz
4. wysyłasz paczkę czekając na przelew
5. Przelew wysyłamy w ciągu 2 dni od otrzymania paczki zwrotnej